Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Середні класи
Понеділок 01.02
Географія
6 клас: Рельєф дна Світового океану. Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона. (Д/з § 30-31, закінчити практичну роботу №3).
8 клас: Господарська оцінка мінерально-сировинних ресурсів, основні шляхи їх використання та охорони. (Д/з §18, виконати практичну роботу № 3).
9 клас: Залізничний транспорт, його значення та функції. (Д/з §31, позначте на контурній карті основні залізниці України).
Природознавство
5 клас: Практичне заняття: знаходження на карті і глобусі екватора, полюсів, меридіанів і паралель, а також материків, частин світу і океанів. (Виконати практичну роботу в робочому зошиті).
Трудове навчання
8 клас: Умовні позначення на схемах. Правила безпечної праці, санітарно-гігієнічні вимоги. (Д/з Читання умовних знаків на схемах для плетіння)
Математика
5 клас: опрацювати §31 , виконати №1044, 1045, 1048, 1050
Фізика
9 клас: опрацювати § 24. Зробити конспект
Алгебра
8 клас: опрацювати §15, вивчити означення, виконати №522,524,526,529
9 клас: Написати самостійну домашню роботу с 152-153
Інформатика
6 клас: опрацювати §18
Зарубіжна література
8 клас: творчість Омара Хаяма с.189-193. скласти літературну вікторину
5 клас: скласти міні-твір «Том Сойєр – справжній друг», побудувати «Дім справжніх друзів»
Російська мова
8 клас: §44, вправи 337,338
Художня культура
9 клас: Художні напрями та стилі с. 161-178. скласти порівняльну таблицю «Художня культура античності й Середньовіччя»
П’ятниця 29.01
Трудове навчання
5 клас: Види клумб і квітників, їх форми та технологія створення. Інструменти, пристрої, матеріали для вирощування та догляду за квітами. Санітарно-гігієнічні вимоги, техніка безпеки. (Д/з ознайомлення з інструментами та матеріалами для догляду за квітами)
8 клас: Види репсових вузлів. Візерунки та їх утворення. Симетрія та асиметрія. Ритм. (Д/з плетіння репсових вузлів)
9 клас: Матеріали, що використовуються в макетуванні (Д/з аналіз матеріалів для виготовлення виробів)
Правознавство
9 клас: Цивільно-правова відповідальність. ЦПВ малолітніх та неповнолітніх осіб (Д/з §14, завдання №2,3 на стор. 89 підручника)
Географія
8 клас: Нерудні корисні копалини. Мінеральні води і грязі. (Д/з § 18, завдання №3,4 на стор. 103 підручника)
Англійська мова
9 клас
Урок № 37
1. Повторити нові слова, записані у словник – с.111
2. Читати та перекладають – с.116
3. Ознайомлення з граматичним матеріалом – с.117 MIND!
Зарубіжна література
9 клас: Біографія Байрона, прочитати «Мазепу»
Образотворче мистецтво
6 клас: натюрморт
Математика
5 клас: опрацювати §31 , виконати №1034, 1038, 1040, 1042
6 клас: опрацювати §37 , виконати № 952, 956, 962, 967
Геометрія
8 клас: : опрацювати § 24, вивчити означення, виконати №1,3-5
9 клас: опрацювати § 14.5, вивчити означення, виконати №1-3
Четвер 28.01
Математика
5 клас: опрацювати §30 , виконати №1015, 1016,1018,1020
Фізика
8 клас: опрацювати § 44, вивчити означення, виконати вправу 27(2)
9 клас: опрацювати § 23. Дати відповідь на запитання
Інформатика
9 клас: опрацювати § 18. Дати відповідь на запитання
Англійська мова
5 клас
Урок № 54
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом, вивчити – с.132
2. Читати та перекласти текст – Вправа 2b, с.132
3. Письмово скласти власне закінчення - Вправа 5,с.133
8 клас
Урок № 54 (картка)
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом, вивчити – с.133
2. Скласти речення, використовуючи правило – Вправа 169, 170, с.134-135
3. Письмово скласти речення - Вправа 171,с.135
9 клас
Урок № 36
1. Вивчити нові слова, записати у словник – с.111
2. Читати та перекласти – с.113 а
3. Письмово виконати вправу с. 115d
Музичне мистецтво
5 клас
Урок № 18
Зробити конспект біографії А. Вівальді, Л.Паваротті.
6 клас
Урок № 18
Зробити конспект біографії Н. Паганіні, А.Г. Шнітке
8 клас
Урок № 18
Зробити конспект біографії С.Прокоф’єва
Середа 27.01
Природознавство
5 клас: Способи зображення Землі. Масштаб. (Д/з §27, завдання у роб. зошиті № 1-4 на стор. 50).
Всесвітня історія
8 клас: Московська держава за часів Івана Грозного (Д/з § 15, дати характеристику зовнішній політиці Івана Грозного, доповідь на тему «Опричнина»).
9 клас: США у пер. половині ХІХ ст.. Громадянська війна. (Д/з §18-19, завдання №2,4,5 на стор. 133 підручника)
Зарубіжна література
8 клас: читати с. 185-188 (поезія Рудакі)
6 клас: переказувати Чехова «Товстий і тонкий», скласти вікторину за твором
5 клас: переказувати епізоди із повісті «Пригоди Тома Сойєра»
Образотворче мистецтво
5 клас: спостереження за тваринами у русі, зображення їх у русі
Російська мова
9 клас: §42, вправи 288, 289
Математика
5 клас: опрацювати §30 , виконати №1001,1003,1007,1012
6 клас: опрацювати §36, виконати №926, 927, 930
Алгебра
8 клас: опрацювати §15, вивчити означення, виконати №522,524,526,529
9 клас: опрацювати §6.3, виконати №305,307,308
Англійська мова
5 клас
Урок № 53
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом (І ч.) – с.129
2. Скласти речення, використовуючи правило – Вправа 1, с.129
3. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом (ІІ ч.) – с.130
4. Читати та заповнити пропуски – Вправа 4, с.130
5. Письмово скласти речення - Вправа 5,с.131
6 клас
Урок № 37
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом – с.101, 102
2. Письмово виконати вправу 3,4,5 с.100-102
8 клас
Урок № 53 (картка)
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом – с.132
2. Скласти речення, використовуючи правило – Вправа 167, с.132
3. Письмово скласти речення - Вправа 186,с.133
Назва предмета, клас
|
Тема уроку
|
Завдання для самостійного опрацювання
|
26 січня
|
Біологія 9 клас
|
Взаємозв’язок між нервовою та ендокринною системами
|
Читати & 65, виписати нові поняття, скласти схему роботи нервової та ендокринної системи
|
28 січня
|
Біологія 9 клас
|
Гіпофіз, епіфіз
|
Прочитати & 66 І частина, заповнити таблицю « Залози, особливості їх будови, гормони, що вони виділяють та їх дія на організм людини»
|
Хімія 8 клас
|
Галогени та інертні гази, їх фізичні та хімічні властивості
|
Опрацювати &19, вивчити фізичні та хімічні властивості галогенів та інертних газів, виконати вправи 1-9(тести) с. 118
|
Основи здоров’я 8 клас
|
Протидія сексуальним домаганням і насиллю
|
Опрацювати & 8 виконати завдання в зошиті на с. 31-34
|
Біологія 6 клас
|
Видозміни пагона та його частин
|
Прочитати & 30, вивчити види видозмін пагона
|
Основи здоров’я 9 клас
|
ВІЛ/СНІД виклик людині
|
Опрацювати & 7, виконати завдання в зошиті с. 25-26
|
29 січня
|
Основи здоров’я 6 клас
|
Як зробити внесок у боротьбу з ВІЛ/СНІДом
|
Прочитати & 18, намалювати малюнок-рекламу протидії ВІЛ/СНІДу
|
Основи здоров’я 5 клас
|
Хочеш добре вчитися – відпочивай!
|
Прочитати &16, записати якомога більше видів активного відпочинку
|
Хімія 8 клас
|
Періодичний закон та періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва
|
Прочитати & 20- 21, виконати вправи 2, 6, 7* с. 108
|
Біологія 6 клас
|
Вегетативне розмноження рослин
|
Прочитати & 31, виписати та вивчити нові поняття
|
Хімія 9 клас
|
Відношення об’ємів газів у хімічних реакціях. Розв’язування розрахункових задач на обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями
|
Повторити фізичні та хімічні властивості насичених та ненасичених вуглеводів, виконати вправи 7,10* с. 133
|
Біологія 8 клас
|
Розмноження, розвиток, різноманітність хрящових риб
|
Прочитати &33, виконати завдання після параграфа с.131
|
1 лютого
|
Біологія 9 клас
|
Щитоподібна залоза
|
Опрацювати & 66 ІІ частина, доповнити таблицю « Залози, особливості їх будови, гормони, що вони виділяють та їх дія на організм людини»
|
Хімія 9 клас
|
Обчислення об’ємних відношень газів за хімічними рівняннями
|
Виконати вправи 7-8с. 149, підготувати повідомлення «Застосування поліетилену»
|
Біологія 8 клас
|
Клас Кісткові риби
|
Прочитати & 34, виконати завдання після параграфа с.134
|
фізична культура
Дата
|
Клас
|
Зміст заняття
|
|
|
9
|
Вправи для формування та корекції постави.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа. ;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежа. ;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
|
9
|
Комплекс гімнастичних вправ.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
(хл) стійка на голові і руках (дв.)рівновага на одній нозі, напівшпагат
|
|
9
|
Підіймання тулуба за 30 секунд.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
Підіймання тулуба за 30 секунд.
|
|
8
|
Вправи для формування та корекції постави.
Нахили уперед з положення сидячи.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення). Підіймання тулуба за 30 секунд.
|
Нахили уперед з положення сидячи.
|
|
8
|
Акробатичні вправи : Акробатичні вправи : (хл) стійка на голові і руках-упор присівши –перекид уперед – довгий перекид уперед – перекид назад в упор стоячи ноги нарізно – стрибок в о.с.(дв.)рівновага на одній нозі , руки в сторони – упор присівши – 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад у напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
Підіймання тулуба за 30 секунд.
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
|
8
|
Акробатичні вправи : Акробатичні вправи : (хл) стійка на голові і руках-упор присівши –перекид уперед – довгий перекид уперед – перекид назад в упор стоячи ноги нарізно – стрибок в о.с.(дв.)рівновага на одній нозі , руки в сторони – упор присівши – 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад у напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
Підіймання тулуба за 30 секунд.
|
Підіймання тулуба за 30 секунд.
|
|
6
|
Вправи на правильність постави.
Акробатичні вправи : (хл) старт плавця –довгий перекид уперед –перекид уперед – перекид назад- перекатом назад стійка на лопатках –перехід у положення лежачи на спині -міст – перехід в упор присівши о.с.(дв.) о.с.- напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад - випрямитися, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа від підлоги - (хл.) від гімнастичної лави (дв.).
Підіймання тулуба за 30 с. Нахили тулуба вперед з положення сидячи.
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежа від підлоги – (хл.) від гімнастичної лави (дв.).
|
|
6
|
Вправи на правильність постави.
Акробатичні вправи : (хл) старт плавця –довгий перекид уперед –перекид уперед – перекид назад- перекатом назад стійка на лопатках –перехід у положення лежачи на спині -міст – перехід в упор присівши о.с.(дв.) о.с.- напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад - випрямитися, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Згинання і розгинання рук в упорі лежа від підлоги - (хл.) від гімнастичної лави (дв.). Підіймання тулуба за 30 с. Нахили тулуба вперед з положення сидячи.
|
Підіймання тулуба за 30 с. Нахили тулуба вперед з положення сидячи.
|
|
5
|
Вправи на правильність постави.
Акробатичні вправи : (хл) старт плавця –довгий перекид уперед –перекид уперед – перекид назад- перекатом назад стійка на лопатках –перехід у положення лежачи на спині -міст – перехід в упор присівши о.с.(дв.) о.с.- напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад - випрямитися, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Нахили тулуба вперед з положення сидячи.
Навчити згинання і розгинання рук в упорі лежа від підлоги - (хл.) від гімнастичної лави (дв.). Підіймання тулуба за 30 с.
|
Нахили тулуба вперед з положення сидячи.
Підіймання тулуба за 30 с.
|
|
5
|
Вправи на правильність постави.
Акробатичні вправи : (хл) старт плавця –довгий перекид уперед –перекид уперед – перекид назад- перекатом назад стійка на лопатках –перехід у положення лежачи на спині -міст – перехід в упор присівши о.с.(дв.) о.с.- напівшпагат, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- 2 перекиди вперед – перекатом назад стійка на лопатках – перекатом уперед упор присівши –перекид назад - випрямитися, руки в сторони – стійка на колінах –стрибок в упор присівши- випрямитися- міст (з допомогою ) – переход в упор присівши- о.с.
Нахили тулуба вперед з положення сидячи. Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
Згинання і розгинання рук в упорі лежа;(хлопці від підлоги); (дівчата від гімнастичної лави,або підвищення).
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок 26.01
Історія
5 клас: Українське козацтво у битвах і походах (Д/з § 15, завдання №2,3 на стор. 120 підручника).
6 клас: Перекази про найдавнішу історію Греції. Мінойська і Ахейська цивілізації (Д/з § 27-28, знайти на карті Греції гору Олімп, а також головні міста за ахейських часів).
Історія України
8 клас: Воєнно-політичні дії 1654-1657 рр. (Д/з §21, доповідь на теми: «Охматівська битва», «Карл Х Густав»).
9 клас: Аграрні відносини на західноукраїнських землях (Д/з § 19, завдання №12 на стор. 164 підручника, побудуйте власний маршрут залізниці на Західній Україні).
Російська мова
8 клас: §42,43 (теоретичний матеріал). Виконати вправи 327,326
9 клас: §42,43 (теоретичний матеріал). Виконати вправу 279. прочитати текст с.131-132
Зарубіжна література
6 клас: Прочитати і переказувати Чехова «Товстий і тонкий»
9 клас: Виразне читання лірики Гейне
Математика
6 клас: опрацювати § 36, вивчити означення, виконати №915, 920, 922, 924
Геометрія
8 клас: скласти і розв’язати по три задачі на застосування теореми Піфагора
9 клас: опрацювати § 14,4, вивчити означення, виконати №1-3
Інформатика
5 клас: опрацювати § 18, вивчити означення, виконати вправу 2
Фізика
8 клас: опрацювати § 43, вивчити означення, виконати вправу 26(3)
Англійська мова
5 клас
Урок № 52
1. Ознайомлення з новою лексикою, записати в словник, вивчити – с.127
2. Скласти речення, використовуючи слова у рамці – Вправа 5, с.128
3. Письмово скласти речення - Вправа 6,с.128
6 клас
Урок № 36
1. Вивчити нові слова, записати у словник – с.96
2. Читати та перекласти – Вправа 6,с. 96
3. Письмово виконати вправу 2, с.97
8 клас
Урок № 52 (картка)
1. Ознайомлення з новим граматичним матеріалом – с.128
2. Письмово скласти речення - Вправа 164,с.129
3. Закінчити речення – Вправа 166, с.131
5 клас
Українська мова
§33-37 вправи 312, 320, 326, 338, 347
Українська література
с. 158-196 читати , відповідати на запитання
6 клас
Українська мова
§36-39 вправи 278, 283, 285, 289, 291
Українська література
«Тореодори з Васюківки» дочитати та відповідати на питання
8 клас
Українська мова
§22-23 вправи 228, 235, 241, 246
Українська література
с. 189-202 виразно читати аналіз віршів
9 клас
Українська мова
§23-25 вправи 237, 242, 244, 253, 256
Українська література
Підручник с.186-197. «Вечір проти Івана Купала» М.Гоголь хрестоматія с.227-251 прочитати
|
Календар
« Квітень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|